Steeds meer beeldmateriaal van aanvoerders beschikbaar
Steeds meer aanvoerders van FloraHolland sturen beeldmateriaal met hun productinformatie mee. De aangeleverde foto’s worden onder meer geprojecteerd op de veilingklokken, samen met partijinformatie. FloraHolland Aalsmeer noteerde onlangs de duizendste aanvoerder in de beeldcentrale.
Fotomateriaal speelt bij in- en verkoopprocessen een steeds grotere rol. Inkopers kopen hun producten in toenemende mate op basis van de verstrekte productinformatie en de foto van het product op het klokfront. Dat geldt in het bijzonder voor inkopers die gebruik maken van Kopen Op Afstand (KOA). Door de combinatie van beeld en partijgegevens is de informatie voor de inkoper completer. Steeds meer aanvoerders voegen daarom foto’s toe om de verkoop van hun producten te ondersteunen.
Bericht Hortinews | Website FloraHolland | Special beeldveilen in de Bloemisterij no. 47 in Artik+|
Geen opmerkingen:
Een reactie posten