Welkom bij de Bloem-blog


De Bloem-Blog is juni 2007 opgezet door Bibliotheek Wageningen UR. Het is een vervolg op de samenwerking met docenten Bloem in het Groen Onderwijs in de Redactiecommissie Bloem 2006/2007. De blog biedt informatie uit de database ARTIK+, maar Bibliotheek Wageningen UR wil met name ook de Bloemdocenten zelf uitnodigen om mee te bloggen op de Bloem-Blog. Reacties zijn welkom!

maandag 28 januari 2008

Bloembinders moeten klantvriendelijk zijn en kunnen verkopen

foto bron: http://home.tiscali.nl/bakkenes/HTML/index.htm?/bakkenes/HTML/2etndwstrbloemenboetiek.htm&1 De veranderende, steeds veeleisender wordende consument vraagt van toekomstige werknemers een andere klantbenadering. Bedrijven zijn vooral op zoek naar klantgerichte en klantvriendelijke medewerkers die kunnen adviseren en communiceren en nog beter kunnen inspelen op de wensen van de consument. Dit is een van de uitkomsten uit het arbeidsmarktonderzoek dat bedrijfsadviseurs van Aequor het afgelopen halfjaar onder 140 bloemistwinkeliers hebben uitgevoerd.

Details | volledige tekst

Geen opmerkingen: